Torsdag.

Jag har såååå tråkigt. Kan ingen komma hit & hålla mig sällskap?
Alla är och jobbar och själv sitter man hemma och börjar inte jobba
försen klockan tre. Huvvafy och blä!
Jag vill att mitt gull ska vara hemma så jag får pussas
Jag vill att pappa ska komma hem med bilen så jag kan åka och
träna & sedan åka på sun tan och sola.
Jag vill att mamma ska svara i telefon så jag får lite medlidande!

Kan ju glädjas åt att vi har det jättefint på vårat rum nu, igår såg man
knappt golvet för att alla mina kläder täckte hela golvet men nu är det
riktigt fint! Renbäddat och allt, finns ju inget mysigare än att lägga sig ned
i en renbäddad säng och bara mysa. Oh :)

Ringde just till min bästa Frida som var på skolan och ville ha sällskap där
men problemet är ju fortfarande att jag inte har någon bil, åh vad arg jag blir.
Man skulle ha haft sig en egen, men det är rätt dyrt och för tillfället har jag
ingen sån ekonomi. Men det kommer väl?
Vi skulle försöka träffas ikväll en stund mellan sju och åtta, jobbar till sju och
orkar nog inte fara på någon matte ikväll.
Vi skulle prata om hur det blir imorgon, fara eller inte fara? Bra fråga.

Nu ska jag fortsätta ringa åt min pappa och se ifall han klarar av att svara i
telefon någon gång, borde inte vara så svårt eftersom han jämt sitter i telefon ;p

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0