torsdagkväll

Kvällen har bestått av greys, unga mödrar & såklart idol som bara blivit ett måste.
Iofs så har pappa rätt i det han sa till mig idag, att det bara är roligt på slutet så
man får se vem det är som vinner allting. Men samtidigt äre så roligt att se hur det
går för Rabih som är från Lycksele, ifall någon av er missat det!
Har även hunnit äta morötter i sinne så snart kommer jag nog förvandlas till en
kanin eller vad tror ni?

Imorgon jobbar jag bara till tolv & då blir det att fara en sväng på marknaden :)
Det har blivit en tradition att alltid gå på marknaden, man behöver inte alls gå hela
dagen så länge man får med sig  marknadschips, munkar och godisremmar hem.
Så har bemanningen ringt mig tusen gånger och frågar hela tiden ifall jag vill jobba
och det känns bara så dumt att tacka nej, men just i helgen vet jag inte om jag orkar
med att jobba. Vi ska ju ha klassfest & allting, men vi får väl se.

Jag ska nog gå in på Lindex imorgon också eftersom det var en hel del folk där idag
och jag får då bara panik när det är så mycket folk inne på samma affär.
Funderar att köpa lite underkläder och kanske någon snygg topp ifall man ska ut i
helgen. Vi får helt enkelt se ;) Nu ska jag gå & pussa på världens finaste Peder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0