heeeeyja

Jag har sån äckel bajs beslutsångest över vad jag ska göra för tatuering.
När jag väl hittar en snygg så tänker jag "Ja, den var fin så den vill jag
göra" Men sen hittar jag andra anledningar till att inte göra den så då byter
jag. Åh, Emmoth tycker nog att jag är en omständig kund som aldrig kan
bestämma mig. Men, har en stund att tänka.. annars får jag avboka.
Ingen som har något tips?

Hittade förresten en söt bild på mammas telefon sen vi var hos kusin och
träffade Elsa som nästan nyligt kommit till världen : )
Peder var så söt när han höll i henne, han trodde att han skulle tappa henne
och att hon skulle gå i tusen delar ifall han rörde henne men han hade fel
och jag kan verkligen se Peder som en pappa ; )





Kommentarer
Postat av: mia

man måste ha bestämt sig innan man gör något..!..tänk att du ska ha den hela dit liv så fundera noga..=)

2009-09-08 @ 22:09:31
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0