090914

Ny dag, nya bekymmer & nya funderingar.
Det största problemet som jag alltid haft & alltid kommer att ha är att jag tänker
alldeles för mycket som jag inte borde slösa någon energi alls på.
Att en människa kan sjunka så lågt och bli helt förändrad på så kort tid, jag kan
fortfarande inte förstå det och även fast det här kanske bara är svammel så finns
det inga ord som kan beskriva hur mycket det betyder för mig att skriva av mig lite.
Att ha insett sanningen gör så fruktansvärt ont, jag önskar du förstod.

Men förutom det så har min dag varit bra, hitills.
Har hunnit med en timmes löpning och några minuters solning på suntan så jag ska
väl inte klaga alltför mycket. Jag har till och med hunnit städa upp på rummet som
såg ut som ett bombnedslag, jag har bara mig själv att skylla.
Nu håller jag på med detta projektarbete som bara måste bli klart snart, jag känner
sån stress inför skolan så det är inte sant. När man till och med har svårt för att somna
om nätterna för att man tänker så mycket på allt som måste bli klart till jul så är det ju
nästan skrämmande, längtar tills det är klart och till man får känna känslan att man gjort
färdigt allting som heter skolarbete.

Nu ska jag fortsätta kämpa mig igenom det här, hoppas på att mitt gull kommer hem så
jag får höra att allting kommer ordna sig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0