onsdagkväll

Om jag skulle fråga dig vad du tror att ordet vänner innebär tror jag inte att
jag skulle få något klart svar, jag tror inte du inser alls vad du håller på med
och det är just det som är så synd. Jag vill bara flytta långt härifrån, träffa nya
människor som verkligen bryr sig och som verkligen menar dom orden " Jag
kommer aldrig lämna dig, du är min bästa vän
." För dom orden sa du bara, du
menade dom inte alls. Det är så bevisat, synd jag insåg det försent.
För det är verkligen försent, man ska aldrig ångra något man gjort sägs det men
just nu ångrar jag att jag alltid funnits där för dig när du inte funnits där för mig.

Jag vill så gärna veta, bara få svar på frågan varför?
Jag har så svårt för att släppa saker och att släppa dig var något bland det tuffaste
jag gjort tror jag. Du har alltid varit du och jag har alltid trivts så bra med dig.
Men jag har insett att vår syn på äkta vänskap är väldigt olika, time to move on.

För att skriva om något mycket roligare så var vi och solade ikväll : )
Jag prövade ståsolariumet och nog var jag nervös alltid, stod och sa att jag inte
vågade men tillslut så ställde jag mig där inne i tio minuter och det var ju kanon!
Man ser redan att jag blivit brunare och man får inte sån vit fläck baki arsle som
man får när man ligger ned. Kanske bara jag? för jag har ju se fet en röv.
Men äh, jag gillar fläsk

Nu ska jag kanske vara duktig, om jag orkar.
Vårat rum behöver städas och mitt projektarbete måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0