Who doesn't long for someone to hold

Fryser om mina små fossingar som vanligt, dom är som isbitar och jag skojar inte.
Känns som att jag kommer tappa dom när som helst ungefär, men tur mamma
har fått två par sköna tofflor av farmor som jag kan ha på mig så slipper jag bli
utan fötter. Inte dåligt va?

Sitter här i min ensamhet och har blivit kär i Natasha Bedingfield - Soulmate, den
är så underbar. Hon har världens vackraste röst & texten är otrolig!
Lyssnade på den i helgen när vi åkte bil i tjäl och har aldrig hört den förr, så kom
jag bara ihåg ordet soulmate i låten och sökte på youtube. Klart jag fick fram den
rätta låten och nu kan jag inte sluta lyssna på den.
Har även försökt sjunga den, min hals är inte det bästa idag för jag kan knappt svälja
men det är en låt jag gillar att sjunga. Inte för ljus och inte för mörk - perfekt för min sångröst.

Nog märks det att jag har tråkigt alltid, har suttit och skrivit snart tio inlägg om olika saker för
jag har absolut ingenting att göra. Har ingen bra film hemma, har sett alla hur många gånger
som helst redan så där finns inget intresse.
Kan inte äta något heller även fast magen kurrar, halsen gör så ont varje gång jag sväljer så
jag håller rent på att dö. Kanske ska försöka få i mig lite te och hoppas på en förbättring.

Nu tycker jag att gubben ska komma hem och ta hand om mig och så kolla på lite möbler från
Ikea som jag gillar. Hoppas verkligen att det finns någon lägenhet ledig snart så vi kan fara och
kolla, vi har tre stycken som vi tycker om och jag vill flytta nu! :)

Förresten så har min telefon kommit från lagning, bara mamma kunde svara i telefon någon gång
så hon kan åka och hämta den innan hon kommer hem. Har saknat den som tusan, den här gam-
telefonen som jag tappat i toaletten är lite knepig. Ska bli skönt att få tillbaka min igen!


Soultmate - Jag Älskar Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0