yey!

Puh! Nu var det gjort.
Jag har gjort min andra tatuering hos Emmoth idag och jag är mer än nöjd.
Hade tänkt ta en bild & lägga ut men just nu är plasten på och ska vara där
ett dygn så jag lägger ut en imorgonkväll så får ni se hur den blev :)
For dit klockan ett och han målade av bilden från telefon, hur duktig är inte
han?! ;o Jag skulle aldrig kunna måla av en bild bara sådär från telefon.
Sen gjorde han om bilden lite eftersom varken han eller jag var nöjd med
hur den skulle se ut egentligen och nu är jag helt förälskad i min nya tattoo!
Det gjorde ont som fasen och det blir ingen ny tatuering på väldigt, väldigt
länge kan jag lova. Direkt han började ville jag att det skulle vara klart för
det gjorde så ont. Men jag var duktig som inte slog honom iallfall för då skulle
han ge igen och göra min tatuering ful ;p så jag tog inga risker ;p
Men det var absolut värt både smärtan & pengarna, jag är så nöjd!
Längtar tills mitt gull kommer hem så han får se den : )

Nu ska jag gå & skala mig några morötter och lägga mig framför tvn, det är ju
ikväll idol besöker Umeå och jag hoppas att man får se några kända ansikten!



Kommentarer
Postat av: Elin

Guud vilket fint kort på dig sara =)

2009-09-22 @ 12:44:54
URL: http://eliiinfrohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0