yeyeye

Jag har skaffat mig en ny hobby, kan ni gissa vad den är?
Leta tatueringsmotiv på internet, kanske inte låter så väldans
roligt men det är iallafall mer underhållande än att somna själv.
Jag har suttit här i flera timmar så jag har ont i nacken och
ögonen håller på att falla ihop, men jag har bestämt mig för att
vänta på att min käraste ska komma hem från jobbet.

Har hittat massa snygga motiv faktiskt, hinner ju tänka några dagar
till innan det smäller så att säga. Det är så snyggt med tatueringar!
Nog för att jag inte skulle kunna tatuera mig så mycket som kat von D
även fast hon är skit snygg med alla hon har, jag skulle verkligen inte
passa i det. Dessutom så skulle det nog vara riktigt svårt att få
jobb inom vården ifall man var tatuerad all over the body.

Nu ska jag sluta babbla och se ifall det är peder som kommer, tyckte
det lät som att en bil kom. Imorgon får jag sovmorgon och sen ska
jag pumpa mina oerhört stora muskler på gymmet.


Jag är så kär i den här bilden.
Får värsta bilden framför mig
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0