5 April 2010

Första natten i lägenheten var lite läskig men jättemysig. Att få somna helt ensam
med den man älskar och vakna upp i sitt alldeles egna hem tillsammans klår allt.

Kommer inte vara så aktiv under veckan eftersom vi inte får internet i lägenheten
försen torsdag. Men då lovar jag att skriva! Nu är vi hemma hos mamma och väntar
på att mäklaren ska komma hit för att prata om husförsäljningen. Tycker verkligen
inte om att människor först är helsäkra på att köpa hus och sedan backar ur.

Imorgon ska jag och min älskade kusin baka till min födelsedag som är på fredag!
Vi ska baka bullar, cupcakes och dumlekakor. Mums! Så på torsdagkväll ska söta
Cajsa hjälpa mig att baka tårtorna :) Tänka sig vilka underbara människor jag har
i min omgivning som vill hjälpa till. Ni är fantastiska.

Ja, på fredag fyller jag alltså år. Då blir det kakor och tårta i massor, alla som vill
komma är bjudna, det är bara att höra av sig!

Hoppas alla har ett skönt påsklov!


Snart två år tillsammans. Jag älskar dig, oändligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0