du är lycka för mig

Det finns ingen knäppare, tokigare och roligare än min fina. Han lyser upp
hela världen med sitt léende och får mig alltid att skratta. Han är nog den
roligaste människan jag känner, förutom pappa då. Så knäppa & sjuka
skämt, så knäppa saker som bara han kan få för sig att göra, så knäppa
saker som bara han kan säga, ja han är helt enkelt galen. Men väldigt söt
och bara min. Jag har aldrig tidigare varit så lycklig med någon och han är
den jag vill spendera resten av mitt liv med. Jag har allt klart för mig, det
står skrivet att det föralltid ska vara vi två. Resan är som bäst med dig.

Två människor möts, lär känna varandra och tillslut delar man allting tillsammans.
Lyckligare kan man inte vara. Få spendera tiden med den man älskar mest och
man släpper aldrig taget. Att veta att imorgon när man vaknar upp finns den här
människan kvar vid ens sida och stannar alltid kvar. Det är en underbar känsla
som alla borde få uppleva. Att känna sig älskad av personen man älskar, att
veta att vad som än händer så finns alltid den här människan kvar för en.

Lycka för mig är att ha dig vid min sida. Jag älskar dig, min livskamrat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0