Fredag 16 April 2010

Det blev en powerwalk imorse klockan sju med världens bästa Sofia.
Vi hann gå en bra bit på en timme ungefär och jag känner hur stolt jag
är över oss två. Vi är så duktiga som powerwalkar morgon eller kväll i
princip varje dag. Det är så härligt att jag har hittat mig en prommis-
kompis som också gillar att gå. Underbart!

Nu sitter jag här, nyduschad och klar för att åka då min kära hoppar in i
duschen. Det är ju typiskt, vi tjejer tar alltid så himla lång tid på oss och
killarna behöver bara duscha och dra på sig ett par jeans och en tröja.
Nu ska jag väl inte dra alla över samma kant, men jag tar iallafall minst
en timme på mig när vi ska iväg någonstans. Fast det kanske är för att jag
gör så mycket emellan tiden framför spegeln? Hah! Ja det är nog så.

Känner mig på ett toppenhumör idag, solen skiner och att starta dagen med
en powerwalk är ungefär det bästa man kan göra. Jag är väldigt morgontrött
men när jag väl tagit mig ut så ångrar jag det inte en sekund. Vi ska snart
åka upp på Kantarellvägen så jag kan hämta mitt kort och fylla över lite pengar.
Idag ska det handlas! Fast det blir nog inga kläder, utan bara massa mat.

Hoppas alla får en lika skön fredag som jag tänker ha och en härlig helg.
Själv ska jag jobba och tjäna pengar, inte illa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0