Fredag 23 April 2010

Fredagmorgon, igen! Har just tagit mig en dusch och ska börja göra mig klar
för att åka på praktiken. Ska hinna hämta en smörgåstårta också som jag ska
bjuda på idag. Det enda roliga med att det är sista dagen på praktiken är att
man bjuder dom på något gott, kanske köper en blombukett och ett kort till.
Annars så ser jag inte alls något roligt med att det här är min sista dag där, jag
trivs som fisken i vattnet och skulle gärna stannat. Men nu är det bara att bita
ihop och kämpa dom få veckorna som det är kvar till studenten.

När jag slutar idag ska jag fara en sväng på stan och köpa lite saker, ska bland-
annat köpa lim så jag kan börja sätta in alla mina bilder på pappa i mitt fina album.

Nu ska jag gå och hoppa på min fina så han vaknar!

Kommentarer
Postat av: josefin

åh tack så mycket <3

2010-04-23 @ 08:52:20
URL: http://josefinannalunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0