Fredag.

Det var längesen man klev upp klockan sex, men när man ska fara och shoppa
så är det inte ett dugg jobbigt att ta sig upp ur sängen. Vad märkligt, jag bara
skuttade upp ur sängen hur snabbt som helst när väckaren ringde, när det är
skola så ligger jag kvar säkert en halvtimme efter alarmet ringt. Hah!

På ett tag kommer mamsen och hämtar upp mig, ska bli mysigt med en heldag
tillsammans. Nu håller ni alla tummar och tår för att jag hittar en studentklänning
och en klänning att ha på bröllop i sommar! Göre.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det vore så underbart att kunna ses! Och gud så roligt om du kom till Stockholm :) Jag skulle vilja åka upp till dig också.



Vad kul med lägenheten. Vad roligt att ha något helt eget som du får inreda som precis du vill!



Du är stark, glöm inte det. Kram

2010-04-30 @ 07:43:18
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0