Fredagkväll.

Det blev Umeå idag för mig och mamsen. Mysigt att åka iväg på en liten resa
bara vi två. Längesen vi gjorde någon tillsammans, hittade dessutom en helt
underbar studentklänning som jag älskar. Det stod Sara på den helt enkelt.
Kunde inte sluta tänka på hur du kommer le när jag står där på flaket pappa.
Den stolaste kommer vara du, utan tvekan. Jag vet att tårar kommer rinna, men
av glädje den dagen. Glädje av att få vara med underbara mätnniskor, glädje
av att sluta skolan föralltid (?), glädjen av att veta att du på något sätt är där.

Nu sitter jag och Hanna hos Sofia, dricker smirnoff ice och har det allmänt mysigt.
Den här kvällen kommer bli toppen, likaså morgondagen. Jag är lycklig.

Hoppas alla har en härlig valborg och njuter av den lika mycket som jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0