Godmorgon!

Usch vad jag är trött idag, tryckte av larmet flera gånger innan jag väl
lyckades ta mig upp. Det brukar inte bli någon toppendag när jag är så-
här trött på morgonen, men med ett hårt step up pass första lektionen
så ska jag väl vakna till. Jag har saknat våra step up pass under tiden
vi haft praktik, att bara få röra på sig och motionera under skoltid är
guld värt. Har man all tid i världen att göra annat under fritiden. Härligt!

Är inte heller så lång skoldag idag heller, har bara tre lektioner och slutar
14:15 så jag ska nog överleva. Men hur jag ska orka med historia lektionen
som är drygt två timmar är en gåta, kan säga att historian har jag inte
saknat speciellt mycket. Bara genomgångar, hela tiden. Man blir less tillslut.

Ska packa det sista nu och göra mig lite frukost, hoppas alla får en härlig dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0