Goodnight!

Jag mår fruktansvärt dåligt. Magen krampar och det känns som om jag ska
kräkas hela tiden. Förstår inte vad det är som är fel, det är väldigt ofta som
magen krånglar och jag mår dåligt. Blir det inte bättre till veckan så måste jag
kolla upp det, orkar inte ha det såhär längre.

Vi har legat framför tvn nästan hela kvällen. Kollat på film, myst, kollat på mer
film och myst ännu mer. Jag har världens finaste pojkvän, utan tvekan.
- Jag älskar dig Peder Håkansson :)

Nu ska jag skutta iväg till soffan igen, igårnatt sov jag nästan tretton timmar och
jag är redan nu jättetrött. Känner på mig att jag kommer sova länge imorgon.
Ett stort bevis på att man inte alls är pigg.

Goodnight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0