jag har inte försvunnit, jag lovar

Vill bara kika in och berätta för er att jag har inte försvunnit, vi har bara inte fått
något internet i våran lägenhet ännu. Dom är så sega, lovade att det skulle komma
men inte har det kommit än. Men i veckan får vi det garanterat för min fina har
ringt och stressat dom tre gångerna nu. Känns konstigt utan många tv kanaler och
internet. Men det har faktiskt varit lite skönt, komma bort från skitsnack och idioter.
Men jag saknar att skriva här på bloggen, saknar att kunna skriva ned mina känslor
här och förmedla något. Men snart så, snart är jag tillbaka som vanligt igen!

Praktiken går toppen, livet rullar på i sin vanliga ordning och vissa dagar är inte alls
bra. Men jag kämpar på, biter ihop och försöker njuta av livet. Så gott det går.
Varje gång jag är nära på att falla, reser jag mig upp för dig pappa. Bara för dig.

Vill tacka alla fina som gjorde min födelsedag till den bästa. Var jättemysigt!

Är hemma och hälsar på älskade mamma nu. Jesus vad jag saknar huset, mitt rum
och min hund. Hon blir så glad varje gång jag kommer hem, det rakt skär i hjärtat
när man är ifrån henne. Min lilla älskling.



Kommentarer
Postat av: mamma

Och jag saknar dig så det gör ont! <3

2010-04-12 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0