Min åsikt.

Varför tänker inte människor innan dom skriver/säger saker som dom vet
kan såra andra? Jag skriver inte saker i min blogg eller öppnar munnen om
saker som jag vet kan göra andra illa. Man måste alltid tänka ett steg längre.
Jag börjar bli lite småless nu att se andra människor bli sårade när dom inte
behöver bli det. Man har sitt eget liv, man gör vad man vill med det och är
man avundsjuk eller liknande behöver man inte yttra sina känslor/tankar när
det kan såra andra. Självklart måste man få ha sin åsikt, men man kan vara
tyst och hålla det för sig sjäv. Det finns faktiskt människor som kan bli ledsna.

Jag skriver vad jag tycker i min blogg och det är upp till var och en ifall man
vill läsa den. Det är ju ens eget val att klicka upp min blogg men samtidigt så
tycker jag att man kan tänka lite innan man skriver saker.

Självkart så har jag inte varit den snällaste, jag har skrivit dumma saker om
människor i min blogg som jag ångrar idag. Jag ser ingen mening riktigt med
att skriva saker om människor eller om saker som människor ska göra eller
har gjort, man gör det ju bara av en endaste anledning och det är för att såra.
Det finns ingen mening med det. Jag förstår det bara inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0