Min fina.

 
Det här är vad jag kallar kärlek, äkta kärlek. Galet och udda men alldeles
fantastiskt. Vi är inte lika på många sätt, men tillsammans blir bli helt
komplett. En trygg famn att krypa upp till, en axel att luta sig mot, en
människa som aldrig lämnar en trots ens brister. Vet du hur underbar
du verkligen är? Jag önskar du kunde se dig själv genom mina ögon, då
skulle du kunna se hur fantastisk du är. Min fina.

Det har varit en lång och hård resa att ta sig igenom, men här är vi idag
och lyckligare än någonsin. Allt slit och alla tunga bakslag har vi tagit oss
igenom. Vi har tagit oss förbi alla hinder på vägen och stöttat varandra i
motvind. Vad mer kan man begära? Någon som alltid finns där och lovar
att aldrig svika, som aldrig gör en illa och älskar en precis för den man är.
Jag begär inget mer. Jag behöver inget mer. Jag behöver dig.

Vilken känsla att varje morgon få vakna upp och veta att du är kvar, att
somna tryggt om nätterna med dina armar runt mig. Det bästa för mig, är
att vara älskad av dig. Och jag älskar dig, mer än allting annat.

Snart två år, två år av lycka och kärlek. Många fler ska det bli, för resan är
som bäst när den är med dig. Jag är lycklig, jag är din, föralltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0