shululu

Har just kommit hem efter en liten kvällsprommis med älskade kusin.
Har även hunnit sola med älskade mamsen, så nu ska jag väl strax ta
mig från datorn och bege mig in i duschen. Ska hinna bada i lite body
lotion innan jag lägger mig, tror icket det är bra att duscha så mycket
som jag gör, jag kommer torka ut så småningom.

Kom just och tänka på hur fruktansvärt mycket jag saknar att vara på
Medicinkonsulten, den underbara personalen som fick fem veckor att
flyga iväg. Jag saknar att ta venprover, hör och häpna! Något som jag
var livrädd för tidigare saknar jag. Saknar att ta blodtryck och kolla
EKG, saknar till och med att skriva in provsvar i patientjournalerna.
Ja, jag saknar min praktikplats jättemycket. Hoppas jag får komma
tillbaka och jobba där snart igen. Det skulle vara guld värt.

Imorgon efter skolan åker jag direkt upp till Sidberg och myser med
världens bästa farmor och världens bästa farfar. Ska äta middag där
och umgås, så får jag se om jag hinner hem till modevisningen som är
klockan sju imorgonkväll. Skulle vara himla roligt att se faktiskt, men
det får jag helt enkelt se imorgon.



Kommentarer
Postat av: mia

Vad är Ekg för nå igentligen?

kan man ta det när man vill?

för jag skulle gärna vlija ta ekg

2010-04-27 @ 22:18:09
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0