Söndag 18 April 2010

Inatt har jag inte sovit mycket. Vridit och vänt på mig, magen har krampat
och jag har vaknat till av minsta lilla ljud. Väckte min fina flera gånger bara
för att han skulle gå upp och kolla vad som lät. Ja, jag är både mörkrädd &
livrädd för att någon ska komma och döda oss. Jag kan erkänna att jag ibland
är lite galen, om jag tänker att någon är i lägenheten och ska döda oss så
kan jag inte sluta tänka på det. Precis som att jag intalar mig själv om att det
stämmer. Nej huvva, tur jag har en trygg famn att krypa upp till iallafall.

Idag ska vi bara ta det lugnt, funderar på att ta mig en varm dusch så jag får
slippa magvärken för en liten stund. Fruktansvärt att må dåligt i detta väder..

Hoppas ni har en lugn och härlig söndag. Jag ska försöka ladda inför sista praktik-
veckan. Det känns så tråkigt att det är sista veckan, nästan så jag inte vill att det
ska bli måndag imorgon, för jag vet att veckan bara kommer flyga iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0