ta emot mig när jag faller

När tankarna blir för många så huvudet gör ont, det bara snurrar och man
vill bara dra täcket över huvudet och inte stiga upp. Då är det dags att ta
tag i saker och ting, göra saker som man mår bra av och iallafall försöka
se något ljus i mörkret. Efter regn kommer solsken, som pappa alltid sa
"Det löser sig alltid" I hope so. Jag hoppas jag finner styrkan, någonstans.

Jag har bestämt mig. Ikväll har jag helt och hållet bestämt mig för en sak
som jag väljer att hålla hemlig. A top secret. Jag ska klara det, en ny ut-
maning som inte borde vara alltför svår. Men jag har ju haft problem med
det tidigare, men jag ska inte misslyckas. Inte den här gången, för oss.

Ikväll har jag inte åstadkommit så mycket, ätit gott och väntat på min fina.
Nu är han äntligen hemma så jag ska krypa ned i soffan och kramas.
Älskar våra myskvällar. Älskar min älskling, tack för att du är du.

Säger godnatt och förhoppningsvis hörs vi imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0