Torsdag

Känner mig ovanligt yr idag, får se i eftermiddag vad proverna visar.
Det är säkert ingenting, bara psykiskt. Men bättre att kolla sig än att
bara strunta i det så det blir ännu värre. Dagen hitills har gått jättebra.
Har varit en lugn dag och inte blivit så mycket provtagningar, men blod-
tryck har jag fått kolla i massor. Känns så bra när man får göra något
och man känner att man kan sin sak. Då höjs självförtroendet till toppen!

När jag slutar idag ska jag ge mig på en alldeles ny rätt som jag varken ätit
eller tillagat tidigare. Avokadobulgur, låter smaskens och såg väldigt gott ut
så vi får väl se vad jag tycker. Efter maten ska jag och kära kusin bege oss ut
på en powerwalk och sedan ha filmkväll. Myspys.

Det känns så fantastiskt att jag har någon som vill gå långa promenader med mig.
Det var alltid jag & pappa som promenerade och sedan pappa försvann har jag
nästan tappat all lust för att gå eftersom ingen verkar tycka det är lika härligt som jag
tycker. Men nu ställer min kära kusin upp och det är jag så glad för.

I helgen ska jag jobba och tjäna pengar. Jobbade ingenting under påsk så det känns
bara härligt att få jobba lite. Nu har jag ju varit långledig och pengar behövs alltid.

Hoppas alla har en härlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0