Torsdagkväll

Imorse fick jag mig en liten sovmorgon, steg upp och gjorde mig klar för att
åka med Sofia in till stan. Fick lätta på mitt hjärta i cirka en timme, det kändes
så härligt att prata med någon utomstående som inte ens visste vem pappa
var. Jag bara pratade på om hur jag kände och jag fick höra att jag var väldigt
duktig på att beskriva känslor och på att prata. Sånt är alltid roligt att höra!
Efteråt kom Sofia och hämtade upp mig och vi drog raggen till Sidberg, vägen
var inte den bästa men vi tog oss iallafall fram. Fick fika gott och mysa, underbart.

Direkt jag kom hem började jag att städa, skojar inte när jag säger att det tog
två timmar för mig att städa hela lägenheten. Antingen så är det jag som är seg
eller så var det väldigt stökigt. Jag röstar på det sistnämnda, det var faktiskt
ganska stökigt. Kan inte förstå hur vi kan få det så, men nu är det iallafall skinande
rent och man blir så glad när man kommer hem till ett nystädat hem!

Nu har jag just kommit hem från Sofia, varit där och umgåtts hela kvällen.
Kollat på gamla bilder, sett tv och skrattat i massor. Vi hittade förresten en gammal
bild på mig från förr när jag var hos dom. Hah! Jag var väldigt söt i mitt krulliga hår.

Fick förresten hem alla bilder idag som jag framkallade i förrgår, det var inte lite
med bilder. Men då var det ju massvis med kopior som mina kära bröder och min
älskade mor ska få. Mängder med bilder på pappa som jag ska sätta in i mitt nya
fotoalbum. Kvalitén var inte den bästa på alla, men vad gör det när det är världens
bästa pappa på bilderna? Inte ett dugg. Jag är jättenöjd iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0