torsdagkväll

Att dricka vatten har aldrig riktigt varit något för mig, jag har alltid varit dålig
på det. Till och med när jag tränade som hårdast var jag dålig på att dricka
vatten, vilket inte är något positivt. Nu när jag börjat umgås med Sofia som
dricker vatten i princip hela tiden så har jag lärt mig att dricka. Det smittar av
sig på något konstigt vänster och jag är så glad för det. Nu småäter jag inte
en massa utan dricker vatten istället, inget godis eller någonting. Känner mig
faktiskt riktigt duktig. Dessutom så ska man väl dricka en liter per dag eller
något och som det känns nu så dricker jag minst två liter om dagen. Haha!

Blev en powerwalk ikväll och sedan en massa tvtittande med Sofia & Martin :)
Det är så himla härligt att umgås med människor som man får skratta med
och som får en att glömma allting som gör ont för en liten stund. Tack för det!

Imorgon ska jag upp med tuppen och ta en lång morgonprommis. I helgen blir
det jobb för fulla muggar som gäller. Kan inte påstå att jag är jätteladdad efter-
som jag inte varit så pigg dom senaste dagarna men jag längtar lite. Har inte
varit där något över påsk så det känns som att det var ett tag sedan, saknar alla
goa och mysiga gamlingar som alltid få en att le!

Nu ska jag göra mig klar för sängen och mysa lite med min fina. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Diana

Nu vill jag ju att du lägger ut lite bilder på lägenheten, sen undrar jag när du är hemma så man kan komma förbi en sväng och hälsa på :)

2010-04-15 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0