onsdagkväll

Här smids det planer. Jag och kära kusin tog en liten powerwalk här på kvälls-
kvisten och bestämde att framöver ska vi ta oss en "liten" cykeltur till Sidberg.
Fattar ni! Så långt har jag nog aldrig cyklat någonsin, om man räknar ihop mina
km på cykeln. Hah! Jag längtar som en tok. Fatta vilken träningsvärk vi kommer
ha, men de äre absolut värt. Kan tänka mig så mycket skratt och tokerier vi
kommer hinna med under vår långa färd. Underbart!

Jag har sjukat mig i två dagar nu och trots att det varit jättetråkigt att sitta ensam
hemma så kan jag helt ärligt säga att dom här två hemmadagarna behövdes. Jag
är alldeles svag i hela kroppen och gråter i princip hela tiden. Jag känner inte orken
till någonting längre, inte ens städa som jag älskar att göra i vanliga fall. Jag brukar
bli alldeles tokig när det inte är undanplockat men under dom här dagarna har jag
bara stirrat på diskhögen och tvätthögen, suckat och dragit täcket över huvudet.
Vet inte vad det är med mig, jag är bara allmänt less på livet och känner ingen livs-
glädje överhuvudtaget. Men ikväll känns det bättre, magvärken har nästan gått över
så imorgon ska jag fara på praktiken. Bara nästa vecka kvar och sedan börjar vi om
skolan igen, det tycker jag inte alls känns bra. Jag vill vara kvar på medicinkonsulten.
Ett underbart ställe att vara på, skulle absolut kunna tänka mig att jobba där i framtiden!

Nu ska jag ta min andra dusch för idag, en varm dusch och hoppas att all magvärk ger
sig iväg och sedan krypa under filten framför tvn. Nu när vi har internet i lägenheten så
känns det så mycket bättre. Nu fattas bara alla tvkanaler och mitt väggord som aldrig
lyckas komma upp! Ska ta bilder och lägga upp när det är välstädat här så ni ska få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0