underbara fredag

Härliga fredag. Man blir glad av att solen skiner, mindre glad över hur vägarna
ser ut när snön börjar smälta. Tog mig knappt upp för backen här när jag skulle
till lägenheten. Men på något sätt så får solen mig att le, man blir på så mycket
bättre humör. Gårkvällen var ingen bra kväll alls, bara grät. Förstod inte meningen
med livet och ville bara försvinna. Det går upp och ned, det vet jag.

Lägenheten är i princip klar. Bara internet och tvbänken som fattas så vi kan börja
sätta upp tvn. Just nu står den i kartongen på golvet och det ser inte lika hemtrevligt
ut, men jag hoppas att allting är på sin plats så snart som möjligt. Vi fick ju finbesök
idag också! Sofia, Martin och världens sötaste Elsa kom förbi och drack kaffe.
Fick ännu mer bebislängtan och det kändes inte sämre när min fina inte kunde släppa
blicken från henne ;) Hah! Jag vet att du läser älskling och vet att du håller med ;)

Ikväll åker vi till tjäl och blir där över helgen. Ska bli mysigt att komma iväg ett tag
och bara vara med varandra. Jag skulle kunna tänka mig att ha en stuga någonstans
ute på landet, för det finns inget bättre än att bara kunna lämna Lycksele för några dagar
och bara njuta av tystnaden. Det känner jag ju när jag åker till Sidberg, i framtiden kanske
vi bor ute i någon fin by. Vem vet?

Lägger upp två bilder på världens sötaste bebis som jag tycker om så mycket, ska visst få vara
barnvakt åt henne på torsdag. Oj vad roligt! :) Så ska jag och Sofia baka i veckan till min
födelsedag. Det är inte alla som har en så underbar kusin som ställer upp och hjälper. Bästa!

  

Kommentarer
Postat av: ida

Hej Sara!

Tänkte bara höra om du ska gå på balen i vår?

Hoppas allt är bra=)



kram ida

2010-04-05 @ 11:22:54
URL: http://nogg.se/idaohrnell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0