Söndagkväll

Veckorna brukar gå väldigt sakta när man längtar efter något, visst är det så?
På fredag är vi lediga från skolan, då ska jag och älskade mamsen åka iväg
till Umeå för en riktig shoppingdag. Måste fortsätta spana efter en student-
klänning och förhoppningsvis hittar jag en som jag faller för. Beställde ju efter
två stycken som jag inte alls tyckte om och nu har jag beställt efter ännu en
som man aldrig vet passar. Så därför är det lika bra att spana ännu mer :)
Ska leta efter en bröllopsklänning också, vi är bjudna på två bröllop i sommar.
Fick höra i helgen att min moster också ska gifta sig, fast det är iofs i Maj men
ändå. Det känns jätteroligt, jag som aldrig någonsin varit på ett bröllop ska helt
plötsligt få gå på två stycken. Underbart!

Blev tillfrågad om jag ville sjunga på moster's bröllop också, det är en stor ära
att bli tillfrågad om något sånt och jag vill jättegärna tacka ja. Men då var vi där
igen, jag är alldeles för blyg för att stå inför folk. Jag vet att jag är duktig på att
sjunga men det är just att stå framför en massa folk som tar emot, men jag får
väl fundera på det och inte bestämma något alldeles för tidigt. Det ordnar sig!

I veckan är det skola som gäller, känns konstigt att komma tillbaka till skol-
bänken när man är van att jobba heldagarna. Men det kommer bli härligt att
få träffa alla klasskompisar igen, något jag saknat under dom här veckorna.
Jag hoppas på en grillkväll också någon kväll i veckan, nu är det ju bara sju
veckor kvar till studenten så jag hoppas vi tar tag i det hela och umgås i massor
innan det är försent. Vi brukar ju vara duktiga på att planera in saker som aldrig
blir av, så nu tusan ska vi väl kunna göra något extra roligt tillsammans.

På fredagkväll hoppas jag på en lyckad utekväll, sista Maj och allting. Nu var det
ett tag sedan jag var ute. Funderar på att bjuda hit mina fina tjejer på middag och
sedan ha roligt hela natten lång. Tåls att tänka på!


Kommentarer
Postat av: Liz

sjung ! ! du är jätteduktig på att sjunga, låtsas att du stå ensam på en äng när du ska sjunga så kommer de gå fint ! =)

2010-04-27 @ 22:35:25
URL: http://lillzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0