woobapoboba

Har tagit tag i diskhögen som på något sätt lyckats bildats och städat upp lite
medans jag spelat Mariah Carey på högsta volym. Finns det någon finare och
vackrare röst än hennes? Don't think so. Kan inte få nog av henne och jag slutar
aldrig gilla hennes låtar. Dom är helt enkelt underbara.

Nu väntar jag på att min fina ska komma hem med bilnyckeln så jag kan åka in
på stan och sola lite. Ibland är det bara så skönt att ligga där och njuta av värmen.
Efter det ska jag ta en liten tripp och hälsa på mamsen, sedan bada i body lotion
för just nu är jag så torr att det kliar över hela kroppen. Typiskt att jag inte har
kvar någon ansiktsmask, då hade jag kunnat ha en riktig ta-hand-om-mig-själv
kväll när min fina inte vill vara hemma och kramas ;)

Typiskt att det bara är måndag idag. Jag längtar redan till helgen så jag tror att
jag spricker snart. Goda drinkar, grillat och underbart sällskap. Det kan nog inte
bli så mycket bättre, få hoppas att det inte regnar bara. Men vi har ju tak över
huvudet så vad gör det? Ska försöka fixa fram något spel också som man kan
spela, jag skulle vilja ha singstar men just nu säger plånboken nej. Framöver kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0