Min onsdag!

Jag har varit på väldans bra humör idag och nu känner jag mig väldigt glad.
Planerna inför helgen verkar bli av och det känns toppen. På fredag blir det
singstar och mys för hela slanten, på lördag blir det grillparty med mina fina
tjejer och sedan hotellet. Det kan inte bli så mycket bättre - Nu är jag lycklig!

Idag har jag hunnit med mycket, vissa dagar går så fruktansvärt fort och det
är just för att man håller igång hela tiden. Jag gillar såna dagar när man har
fullt upp och knappt hinner sitta en minut. Man får så mycket gjort.
Efter skolan for jag hem och påbörjade storstädningen inför helgen, hann inte
få så mycket gjort försen älskade kusin ringde och ville att jag skulle komma
över. Där fick jag träffa älskade farmor och farfar, umgicks en stund när jag
sen begav mig hem för att få i mig någon middag. Det fick bli en färdig paj
till middag idag, hade inte orken att laga någon mat när det bara var en halv-
timme tills jag och Sofia skulle fara på gymmet. Sagt & gjort! Efter middagen
åkte vi in på badhuset och gymmade, så himla härligt det var. Tiden går bra
mycket fortare när man tränar tillsammans med någon.


När jag kom hem så fortsatte jag städa men hann inte mycket då heller för jag
och älskade mamsen skulle sola. Vilken känsla det är när man ser resultat, jag
har ju fått lite färg iallafall. Och efter solningen så tog jag och Sofia oss en lång
promenad. Så nu har vi tränat två gånger idag, vi är så fruktansvärt duktiga!

Nu? Hopp in i duschen, bada i body lotion så min kropp inte torkar ut, borsta tänderna
och sedan skutta i säng. Imorgon slutar vi kring elva och då ska jag på stan för
att träffa farmor och farfar, ska även följa med älskade Sofia och kolla på ett par skor.
Inte umgås vi mycket inte, nejdå ;)
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0