voffevalpar

Jag sitter och kvällsdrömmer trots att mina ögon snart faller igen. Jag vill så gärna
ha en hundvalp, en liten en som inte blir så stor. Har länge velat ha en och jag kan
inte räkna på mina fingrar hur många gånger jag suttit och kollat in vilken ras jag
skulle kunna tänka mig att ha. Min fina tänker inte riktigt i samma banor som mig
när det gäller en hundvalp. Ni vet, jakthundar ska det ju tydligen vara och ja dom
är söta & fina, men jag vill ha en liiiten som bara är min och inte används för att
jaga älg. Fast jag vill ändå inte ha en jätteliten som inte orkar gå så länge, jag älskar
ju att ta långa promenader och då vill jag helst ha med mig hunden. Så ja, jag får
nog fundera ett litet tag innan jag slår till. Får fortsätta drömma!

   


Så söta. Ge mig en nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0