2 / 8 - 2010

Har jobbat på bra idag, det känns som om jag sprungit benen av mig.
Det har varit mycket spring på jobbet och inte nog med det så gick jag
en mil när jag slutade. Skulle egentligen gå min vanliga runda runt
Betsele dammen men där höll dom på med något vägarbete så jag fort-
satte mot Betsele och jag hann hela vägen fram. Marcus hämtade upp
mig och vi åkte till mamma och åt en väldigt god middag. Lax & potatis!

Nu sitter jag bara hemma och väntar på att min fina ska sluta jobba.
Jag har en himla tur, han åker inte till fjälls förren imorgonbitti så jag
får rå om honom en hel kväll & natt till. Det känns fantastiskt, vill inte
att han ska åka alls. Drar mig för att ställa mig med disken men det är
ett måste. Älskar när det är rent och fint här, så lika bra att sätta igång.

Ikväll blir det bara lugnt. Har börjat få ont i magen igen så jag intar nog
soffläge så fort jag städat upp. Hoppas ni alla får en härlig måndagkväll.

Kommentarer
Postat av: frida

jag hade tänkt föreslå middag på onsdag för då slutar jag tidigt så jag hinner göra fint :) åh, jag jobbar inte på fredag.. :/ Men hör bara av dig om onsdag passar eller en annan dag då vi kan ses:) Puss

2010-08-02 @ 19:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0