2010-08-14

Det står jobb på dagens schema och jag är väldigt, väldigt trött.
Men det är bara att bita ihop och tänka på pengarna som så
småningom kommer att rulla in på kontot. Blev väldans nöjd över
beloppet jag fick igår, så jag ska inte klaga alls. Men det är väldigt
jobbigt att kliva upp från en varm och härlig säng och se att min fina
ligger kvar. Skulle mest av allt vilja lägga mig hos honom igen och
bara vara. Men det får vi ta en annan dag!

Har bytt med Ingela lite i helgen så jag jobbar nu från morgonen till
halv ett, sedan börjar jag om och jobbar från klockan tre till halv nio
ikväll. Tar alltså på mig hennes timmar idag, så tar hon några av mina
imorgon så jag bara jobbar till klockan tre imorgon och inte till fem.
Det känns ändå härligt, jag hatar långa dagar och när man jobbar delad
tur så är ändå dagen förstörd. Det är lika bra att börja om och jobba
direkt och göra bort arbetspasset. Haha, positiva klubben.

Nu ska jag fortsätta göra mig klar och sedan åka på jobbet.
Hoppas ni får en härlig lördag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0