2010-08-23

Vaknade upp med huvudvärk, halsont och en enorm smärta i öronen.
Vilken bra start på veckan! Eller inte. En fet förkyldning kan inte komma
mer olämpligt. Har inte tid att vara sjuk, måste jobba och träna nu när
gymmet väl har öppet som vanligt igen. Men jag jobbade bara till kvart
över ett idag så det gick bra ändå. Direkt jag kom hem var jag alldeles
slut på och yr så jag la mig i sängen, där sov jag i tre hela timmar.
Vaknade av att min fina kom hem och sa hej då, han åkte till fjället idag
igen för att jobba. Ännu sämre start på veckan! Jag hatar när han inte är
här. Vi har bara varit ifrån varandra några timmar och jag klättrar redan
på väggarna. Saknar honom jättemycket, redan.

Trotsade den dumma förkyldningen och tränade med mamma ikväll, sprang
på bandet och ord kan inte beskriva hur skönt det var. Det känns att jag börjar
komma igång igen, det har varit jättejobbigt att komma tillbaka efter så långt
uppehåll men jag har verkligen bitit ihop och kämpat. Så snart är jag fit for fight
igen. Jag har lagt upp mål för mig själv, så mycket roligare att träna då och se
resultat. Jag älskar att träna, det är i princip det bästa jag vet.

Halsen känns inte precis bättre efter ett hårt träningspass men jag kurerar mig
med té just nu och hoppas att det känns bättre imorgonbitti då jag ska träna igen. Ska kliva upp tidigt och träna, sedan fara direkt på hårbolaget där jag ska klippa mig. Toppen! Det fanns en tid klockan tio och himla tur var det för jag hade inte kunnat fara på bröllop till helgen och se ut som en riskvast i håret.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Du få visst se ut som en riskvast.. :D

2010-08-24 @ 07:48:35
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0