2010-08-27

Nu beger jag mig till Tjäl och äter smörgåstårta, städar Audin och
min fina ska ta hem några papper. Förhoppningsvis säljer vi våran
kärlek imorgon. Våran fina Audi. Det är en som ska komma och titta
på den imorgon och för min fina's skull hoppas jag att den blir såld.
Men jag vill inte att den ska bort, jag älskar den. Den är underbar att
köra och hur snygg som helst. Men det kommer fler fina bilar, har ju
hunnit köra några sedan jag träffade min man. Hah!

Imorgon är det bröllop för Sofia & Martin så jag ska färga håret, måla
naglarna och allt sånt ikväll. Ska även plocka fram kläder åt både mig
och min fina så det är klart tills imorgon. Nog för att vigseln inte är förren
klockan tre, men det gäller att vara förberedd för när vi ska åka till kyrkan
imorgon har jag garanterat glömt något. Sån är jag.

Ville bara titta in och skriva några rader. Vet att jag velar, ena dagen tänker
jag sluta skriva och andra dagen skriver jag. Men det är bevisat att jag inte
kommer lägga ned den här bloggen. Jag älskar att jag kan skriva av mig här
precis när jag vill. Så, här läggs inget ned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0