4/8-10

Nu är jag hemkommen från jobbet. Dagen har gått väldigt fort, vi har haft
väldigt mycket att göra med andra ord. Det är riktigt härligt när man har
något att göra hela tiden, finns inget jobbigare än att söka saker att göra.
Nu har jag slängt i mig en snabb middag, ska vila maten och sedan bege
mig ut i regnet och träna. Det står mellan en rask promenad en timme eller
löpning. Får se vad det blir!

Ikväll ska jag diska, städa och göra fint tills min fina kommer hem. Lika bra
att göra bort det ikväll. Måste dessutom samla ihop massvis med kläder som
inte används längre och sedan städa min garderob, skämtar inte när jag säger
att det ser ut som ett bombnedslag där. Min fina har klagat på mig i flera dagar
nu att jag ska städa där men har aldrig haft orken, men ikväll slår jag till!

Längtar till imorgon, få saker och ting överstökade och sedan när jag slutar halv
två är jag ledig fredag och hela helgen. Det kan inte bli så mycket bättre, ber till
gud som inte finns att min fina tar sig hem på fredag. För nu spricker jag snart
av längtan efter honom. Vill att han ska komma hem så jag får kramas.


2 år & 3 månader. Jag älskar dig obeskrivligt mycket.
Det finns ingenting som någonsin kan skilja oss åt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0