det blir bara värre

När ska människor förstå att jag skriver vad jag vill i min blogg?
Det här är min blogg och jag skriver precis vad jag vill i den.
Är så less på att människor ska hålla på och ta åt sig hela ursäkta
språket
jävla tiden! Jag skriver inte i min blogg för att såra någon.
Jag skriver i min blogg för att få ut alla tankar jag har i mitt huvud
och alla mina känslor. Jag vill inte någon av mina läsare något ont
och har aldrig velat. Det är inte precis så att jag började skriva blogg
för att hänga ut människor. Jag vill kunna ha bloggen som ett ställe
där jag kan skriva hur jag känner, ventilera mig.

Ska det vara såhär så måste jag sätta ett lösenord på min blogg och
sånt tycker jag inte ens om. Tycker att alla som vill ska ha möjligheten
att läsa min blogg. Det är så himla härligt när människor säger att man
skriver bra. Att man beskriver känslor bra och verkar vara så stark.
Men jag får väl se hur allting artar sig. Blir det värre måste jag lägga ned.

Jag är bara på ett himla dåligt humör idag. Det har gått toppen att jobba
och gått jättebra att ge medicin som jag nyss börjat få göra. Men allting
med A-kassa och arbetsförmedlingen gör mig tokig. Nu känns det verkligen
att man är vuxen och måste börja ta ansvar. Det gör mig rädd och nervös.

Nä ingen toppen dag direkt. Får hoppas att kvällen blir bättre, vilket den
förmodligen kommer bli när jag och mamma hälsar på Ingela och lillbebisen.
Mys.


Kommentarer
Postat av: mamma

Stilla dig hjärtat,, du ska fortsätta skriva av den anledning du skriver ödsla ingen energi på annat det blir läckage då. Sen A- kassan är fixad, mamma finns på ett hörn ;) och A-förmedlingen va du ju på...det går som hejsan! det här



kram

2010-08-12 @ 16:09:11
Postat av: Amanda

Förstår precis hur du känner när det gäller A-kassan och Arbetsförmedlingen. Riktigt krångligt och drygt med alla papper och skit!

Fortsätt och skriv precis vad du vill. Det är det en blogg är till för.



Ha det bra =)

2010-08-16 @ 13:01:24
URL: http://amandaasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0