goodnight

Har gått en mil ikväll. Min fina och bästa Marcus for på skjutbanan
så jag liftade till Abborträskliden korsningen och gick därifrån hem.
Sedan tog jag en liten tur till Sofia och surrade en stund, alltid härligt!

Tidigare var vi hos Joakim och firade honom i efterskott. Det bjöds på
en otroligt god smörgåstårta och kakor. Jag nöjde mig med en stor bit
tårta, har blivit duktig och slutat äta godsaker på veckorna. Inte för att
gå ned i vikt som många av er tror utan för att man mår så mycket bättre.

Nu har jag just tagit mig en lång dusch och dragit på mig mysiskläderna.
Behöver inte gå och lägga mig i tid ikväll med tanke på att jag börjar jobba
klockan två imorgon, men är helt slut på så jag lär nog däcka rätt snabbt
ändå. Ska skutta iväg till min fina man som ligger och ser film. Min myskille.


Jag saknar Alanya så himla mycket. Jag vill bara tillbaka, nuuu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0