Goodnight

Har suttit här bra länge nu. Blev fast framför ett avsnitt av Outsiders.
Ett gammalt avsnitt som handlade om att få barn när man själv är ett
barn. En ung tjej från Vilhelmina var med så det var väldigt intressant
att kolla på. Håller fortfarande fast vid min åsikt, unga mammor gör
det så himla bra! Jag skulle själv inte skaffa barn när jag var 14-15 år
och att det finns människor som gör det är ju helt otroligt. Dom är starka.

Nu är det mörkt ute och jag har tänt alla lampor som finns i hela lägenheten.
Jag är riktigt, riktigt mörkrädd och hatar att vara ensam hemma. Ska försöka
ta mig till sängen nu så det blir morgon fort. Imorgon står det jobb på schemat
till klockan tre. Har haft tre såna dagar i rad nu och det är rätt skönt, har gått
till betsele två dagar i rad nu och kan säga att det känns i mina ben att man
inte tagit i så mycket och gått så långt på länge. Det är härligt! Imorgon ska
jag vara lat och ta bilen till jobbet, ska fara och springa imorgonkväll istället.

Säger godnatt till er nu. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0