jag sparar allting som du gjort och haft.

Namn: Stig Bäckman

Ålder: 48

Bor: Lycksele / Västerbotten

Om mig själv (yrke/intressen mm): Jobbar med fotboll på gymnasiet. Gillar att jaga älg och fiska. Tränar ett seniorlag på fritiden (Lycksele IF Div. IV). Tränarutbildning Advance enligt den nya utb-stegen.

Favoritmat/dryck: Grillat kött / kall öl

Bästa resmål (förutom Stoke): Ut i naturen för jakt och fiske.

Annat lag du följer: Ser allt på tv som har med fotboll att göra.

Nickname på forumet: Sticko

Varför Stoke: Tipsextra, 1972 Ligacupen och några profiler som funnits: Banks, Shilton, Greenhoff m.fl

Antal livematcher med Stoke: 0

Bästa Stoke-match du upplevt (live/tv): Stoke -Arsenal 2-1

Bästa Stoke-minne: Uppflyttningen till Premier Leauge

Sämsta Stoke-minne: Har inget, skulle vara en regulation i år då.

Favoritspelare nu: Ryan Shawcross

Favoritspelare förr: Peter Shilton

Drömelva med Stokespelare från förr och nu (inkl manager): Känns som att var sak har sin tid och laget nu är min favoritelva likaså coach Pulis.

Framtiden för Stoke City: Ekonomin är framtiden och det enda som dagens fotboll andas, jag hoppas att Stoke fixar detta. Kloka beslut och att spela en fotboll man behärskar kanske inte så trevlig och publikfriande men däremot hjärtat för klubben måste finnas hos spelarna och det gör det annars hade man åkt ur förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0