kanelbullar, mums!

Bakat goda kanelbullar ikväll. Trodde faktiskt inte att jag kunde
göra så goda bullar, men det kan jag! Min fina åt deg i sinne innan
dom var klara så jag trodde inte han skulle orka. Han orkade, han
orkade till och med sex stycken och han sa att han aldrig någonsin
ätit så goda bullar. Great! Jag lyckades, är så himla stolt över mig själv.

Funderar på att ta med mig en påse imorgon till Joakim när vi ska fira
honom. Alla måste ju få smaka på vad jag lyckats med ;) Mamma har
beställt en smörgåstårta som vi ska äta där också. Mysigt.

Det blir mycket fika i veckan, men jag klagar inte! Imorgon ska vi som
sagt till Joakim och fira honom, på onsdag fyller Marcus söta flickvän år
så då ska vi fira henne och på lördag är det 1års kalas för lilla Belsan.
Det kan inte bli så mycket bättre. Goa människor och gott fika. Toppen!

Nu ska jag ta mig en lång varm dusch, sedan lägga mig i sängen och
försöka sova. Jobbar bara till tre imorgon så det känns inte så drygt.

Hann inte ta någon bild på mina fina bullar så jag lånar en från google
istället. Mina vart såklart mycket finare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0