lyckorus

Imorse klev jag upp tidigt och tog mig en promenad, gjorde mig klar och
väckte sedan min fina sömntuta. Vi for på djurparken och hade det jättemysigt.
Kollade på alla djur och åt god lunch. Jag fick mig även en slush som var otroligt
god! Det roligaste var nog att min fina skulle försöka ta upp ett gosedjur åt mig
från en sån där automat, han lyckades inte på dom första försöken och när vi
bara hade en femkrona kvar så lyckades han få upp två stycken! Haha. Jag skrek
av lycka. Den ena fick följa med hem och den  andra la jag på pappas grav. Tyckte den passade perfekt där. Kan lägga upp lite bilder från dagen imorgon.

Jag har en jobbig vecka framför mig. Inte jobbiga arbetstider för dom är härliga,
men min älskling åker bort imorgon och kommer vara borta till fredagkväll. Blä!
Jag hatar när han inte är här. Hatar att sova ensam och äta ensam. Så på fredag
kommer jag väl helst vara som en zombie och gått ned tio kilo. HAHA! Nä det kommer nog gå super, men inte konstigt att jag gruvar mig när vi bor tillsammans och man är van att träffas varje dag.

Nu ska jag dricka té & så ska vi äta massor med jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag är också ensam hela veckan. Kan bjuda på middag om det passar sig för dig? :) puss

2010-08-01 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0