Min bästa vän.

Du finns överallt. I mitt hjärta som slår, i mina ögon, i mitt blod.
Jag ser dig var jag än vänder mig, hur jag än vrider och vänder
på mig så finns du alltid där. På något sätt kommer du alltid vara
med. För mig är det en trygghet, kanske är det en inbillning men
det är viktigt för mig. Det är viktigt för mig att känna din närhet.
Att känna att du på något sätt är med mig. Nu känner jag hur tårarna
bränner bakom ögonlocken, jag blir kall och det rasar inom mig.
Jag kommer aldrig, aldrig någonsin inse att du är borta föralltid.

Min pappa. Min fina pappa som inte längre finns med oss här nere på
jorden. Mitt hjärta slår dubbla slag nu, för oss båda, förevigt. Vi såg
alltid med likadana ögon, vi delade intressen, vi stod varandra oerhört
nära. Kommer aldrig finna dom rätta orden pappa - jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0