Mondaymorning

Har ont i min hals, ont i kroppen och kallsvettas i vansinne. Jag har inte
tid att vara sjuk nu, jag måste jobba och tjäna pengar. Det är ett måste.
Vilken bra start på veckan, kan knappt svälja! Fy.

Går en kort dag idag, känns det bättre när jag slutar ska jag ta mig en tur
på gymmet för äntligen har dom öppet jämt igen. Har varit så irriterad över
att dom bara haft öppet tre dagar i veckan under sommaren, helt ovärt.
Sedan måste jag gå och försöka få en klipptid i veckan, jag vet inte hur jag
ska göra om jag inte får någon tid. Någon som vill klippa mig annars?

Idag börjar skolorna igen. Det känns knepigt men förbaskat bra att jag inte
ska dit. Saknar min härliga omvårdnadsklass jättemycket, men saknar inte
alla läxor och prov kan jag lova er. Känns bra att ha ett jobb att gå till istället
och tjäna pengar för det man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0