Sara hjärta Peder - förevigt ♥



Vad heter ni? Sara Maria Christina Bäckman och Jan Peder Håkansson

Hur gamla är ni?
Sara är 19 år och Peder är 21 år

Vem fyller år först på året? Sara, April.

Hur länge har ni varit tillsammans?
Två underbara år & 3 månader

Hur träffades ni?
Vi pratade i tre år på internet och över telefon innan vi
äntligen träffades. Första gången vi träffades var på Tannbergsskolan när vi
som gick högstadiet skulle kolla in skolan. Peder gick andra året på gymnasiet
då och jag gick nian. Första gången vi umgicks var i Hanna's källare ;)

Var det kärlek vid första ögonkastet? Jag har svårt för sånt. Men kan helt
ärligt säga att jag hade väldigt svårt att fokusera på annat när jag var i hans närhet.  Kan inte tala för honom i det här fallet men tror vi tänker ganska lika om den saken.

Är ni förlovade? Ja det är vi! :) Vi förlovade oss på pappas födelsedag den 3/5-10 ♥

Vilket är ert bästa minne tillsammans? Vi har så många. Men dagen vi förlovade oss är verkligen ett minne för livet. Den var helt magisk.

Har ni planer på att bilda familj och gifta er? Självklart har vi det ;)

Har båda körkort? Ja det har vi.

Isåfall, vem kör bäst? Peder.

Har båda jobb? Ja det har vi. Peder jobbar på ett slakteri och jag jobbar på ett äldreboende här i Lycksele.

Har ni någon speciell låt tillsammans? Vi har jättemånga låtar som påminner om oss

Håller ni handen när ni går på stan? Ja det gör vi, oftast :)

Pussas ni alltid när ni ses? Ja det gör vi, hela tiden varje dag!

Har ni varit utomlands tillsammans, isåfall vars? Vi har varit i Turkiet tillsammans och även den resan är ett minne för livet. Helt underbart!

Blir någon av er lätt svartsjuk? Jag ljuger om jag säger att jag inte är svartsjuk, det beror alldeles på vad det handlar om men visst blir jag det ibland. När det gäller Peder så är vi rätt lika.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Oj den är svår. Ibland ligger vi framför tvn, äter gott och bara myser. Ibland tränar jag och han fiskar. Ibland är jag med mina kompisar och han med sina. Det är så olika!

Brukar ni bråka? Ja har man varit tillsammans i två hela år utan att ha bråkat så har man gjort det väldigt bra. Klart det händer, men det är oftast bara om små saker som vi löser direkt.

Har ni gråtit i varandras armar?
Många gånger.

Vad har ni gemensamt? Våran otroligt dåliga men härliga humor, vår starka kärlek och mycket mer.

Vad är det bästa med Peder?
Det bästa med Peder är att han älskar mig trots mina brister. Att han finns där hela tiden och får mig att känna mig så speciell. Att han är en trygghet, hjälte och världens bästa kille. Kan verkligen lova er att jag funnit min drömprins.

Vilken är hans finaste kroppsdel? Hela Peder är det finaste jag någonsin sett. Älskar hans mysiga mage och hans söta rumpa ;)

Så länge vi är tillsammans faller resten på plats. Våran kärlek övervinner allt!
4 / 5 - 08  den bästa dagen i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0