take your time

Finns människor som jag mår fruktansvärt dåligt över att möta, människor
som inte känner någon som helst skam utan låtsas som ingenting. Hur kan
man bete sig så? Man känner rakt hur det kokar, samtidigt som man inte kan
låta bli att skratta. Det är skrattretande, att människor aldrig växer upp.


Till en annan sak. Hur kan man känna sig så himla dålig och värdelös?
Det är inte meningen att det ska bli såhär, jag vill inte reagera såhär men
det bara blir så. Önskar jag kunde sluta tänka på det, men det går inte hur
mycket jag än försöker. Jag hatar att allting ska ske direkt när jag bestämt
mig. Att jag aldrig lär mig!


Behövde bara få skriva av mig lite, har just kommit hem från jobbet. Dricker litervis med vatten, spelar hög musik och laddar inför ett träningspass klockan tre. Ska bli härligt att få svettas lite, springa bort lite ilska och bara njuta. Det är precis vad jag gör när jag tränar, då far alla onda tankar bort och jag fokuserar bara på att träna. Det är den underbaraste känslan som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0