Torsdag 12/8-10

Är så trött så det var svårt att få upp ögonen imorse, sitter och försöker
få i mig någon frukost och piggna till. Jag lär mig aldrig att gå isäng i tid.
Har verkligen försökt men det slutar med att även om jag lägger mig i
sängen klockan halv tio eller så, så somnar jag inte förren tolv ändå.
Men när jag fått i mig en ordentlig frukost, kommit på jobbet och börjat
jobba så piggnar jag till. Det är just att kliva upp som är så förbannat drygt.

Idag jobbar jag bara till tio i ett, får sluta en timme tidigare eftersom att jag
har möte på arbetsförmedlingen klockan ett. Orkar inte tjorva och avboka
hela tiden så jag går tidigare från jobbet istället. Det är någon basinformation
för ungdomar, har hört ryktas att den kommer ta två timmar och det hoppas
jag verkligen inte att den gör! Har annat jag ska hinna göra idag också.

Imorgon är jag ledig och det känns sköööööönt! Jag ska ta mig en lång sov-
morgon och njuta av ledigheten innan helgens jobb drar igång. Ska följa med
mamma till Ingela och hälsa på den nyfödda lilla grabben och så måste jag
göra några ärenden. Måste bland annat köpa nya blommor till vardagsrummet
och gå in på banken för att få mina skattepengar.

Ha en härlig torsdag allihopa!



I l o v e y o u
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0