torsdag, nu tar jag helg!

Denna dag har inte varit den bästa kan jag säga er. Har haft jätteont
i mitt huvud, varit på dåligt humör och haft tårar i ögonen hela dagen.
Min fina kom hem en sväng, dom hade glömt några saker så han fick
åka och hämta. Så jag fick en massa pussar och kramar som gjorde
allting lite bättre. Förstå hur mycket man kan slappna av i hans famn.
Det bara brast när han kramade om mig, min fina älskling!

Efter jag slutat åkte jag direkt till mamma, satt där och surrade en
stund med henne och plötsligt kommer hon på att vi ska åka till Övik
ikväll. Haha! Min söta mamma. Så vi åker dit ikväll, hälsar på mina
fina släktingar och shoppar i vansinne. Kan bli väldigt mysigt.
Min älskling kommer ju dit imorgon så vi får vara med varandra hela
helgen, så himla skönt. Jag saknar honom redan, ville aldrig släppa
honom idag.

Nu ska jag fortsätta packa, sedan göra mig klar för en långprommis
och sedan hämtar mamma upp mig. Nu känns allt lite bättre faktiskt.

Hoppas ni får en trevlig helg, för det ska jag ha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0