1 December

Idag har min lilla mage träningsvärk, det känns att igår var första gången på ett tag som jag tränade hårt. Har just kommit hem från gymmet med mamma, så imorgon kommer jag ha ännu mer träningsvärk. Så skönt! Efter att vi hade tränat så for vi en sväng på Hårbolaget och jag bokade tider åt både mig och min fina. Det är inte ofta han får bli ompysslad när det gäller hår och grejer så jag hade tänkt bjuda honom på klipp + färg! :) Sedan gick vi på det nya apoteket och fixade lite grejer så jag slipper klia ihjäl mig. Det kliar precis överallt på min kropp, jag kliar så hårt att sår bildas så nu var det verkligen på tiden att jag fixade något som ska göra det bättre. Det blev en dusch olja och en hud lotion som tydligen är jättebra. Så nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och påbörja den första kuren! Hoppas att det hjälper för jag börjar bli toooookig på denna klåda.

I eftermiddag ska jag skutta över till mamma för då kommer finaste Ingela och goaste Albin på besök! Åh vad jag har längtat, Albin är ju så mysig. Så där kommer jag vara i eftermiddag och ikväll kanske vi åker till Skellefteå fram och åter. Igår när grabbarna var på hockey så gick bilen sönder, dom var tvungna att hyra en bil på statoil så ifall vi åker ikväll ska vi lämna tillbaka den. Ändå mysigt.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra någon god lunch. Ha en bra onsdag alla fina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0