10 December

Är helt slut på i både kropp och själ så jag tog mig en sovmorgon idag. Hade tänkt åka in på gymmet tidigt imorse men insåg när jag vaknade att jag inte skulle orka. Det blir ett träningspass ikväll efter middagen istället. Sedan ska jag försöka hinna med att pynta mamma's gran som jag gjort alla år. Eller rättare sagt så har det varit jag och världens bästa Pappa som ALLTID pyntat granen tillsammans och lyssnat på julmusik samtidigt. Förra året som var första året utan honom, bar jag runt på ett stort kort på honom, samtidigt som jag pyntade granen. På så sätt så kändes det som om han var med. Jag saknar honom. Saknar att pynta granen med honom, det blir aldrig som vanligt igen utan min Pappa.

Sista julen med Pappa. Våran fina gran som vi tillsammans pyntade. Kom hem Pappa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0